נאשם דומא מספר: "השמיעו לי 'שירת נשים', צרחתי צרחות איומות" • האזינו

דוד לזר 4 Comment on נאשם דומא מספר: "השמיעו לי 'שירת נשים', צרחתי צרחות איומות" • האזינו
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב (ראשון) נחשפה קלטת שבה מתאר עמירם בן אוליאל, הנאשם ברצח בני משפחת דוואבשה בדומא את גרסתו המפורטת ואת כל מה שעבר עליו מרגע המעצר ועד להגשת כתב האישום כנגדו, השיחה שהתקיימה בעת מעצרו – פורסמה בערוץ 2, והיא חושפת פרטים חדשים על האופן שבו פעל השב"כ להוציא ממנו הודאה על ביצוע האישום שבו הוא נאשם.

מעדותו של בן אוליאל עולה כי חוקרי המשטרה השתמשו כנגדו באמצעים שנוגדים את מצפונו הרוחני, וחייבו אותו להאזין לשירת נשים, "חקרו אותי וחקרו אותי ולא שיתפתי פעולה, עד שהם קלטו שאני משתדל לא לשמוע שירת נשים אז הם פשוט החליטו להפעיל את הרדיו, הם שמו שירת נשים, ביקשתי מהם לחדול, הם לא הסכימו וכשקמתי לכבות התנפלו עליי, הרביצו לי, אזקו אותי בידיים וברגליים, לחצו עליי במקומות כואבים".

עוד הוא המשיך לספר כי "מכיוון שהם קלטו שהקטע של שירת נשים רגיש אצלי, הם הביאו לי חוקרת ששרה לי שירים, באיזשהו שלב כשהתכופפתי טיפה קדימה היא מצאה תירוץ לגעת בי ואמרה שהיא מפחדת מאוד על הגב שלי. היא נגעה לי בכתף כדי להרים אותי והתחלתי לצעוק עליה 'מה את נוגעת בי, תתביישי לך' וכל הזמן שמרתי על זכות השתיקה".

עמירם בן אוליאל

עמירם בן אוליאל

"אחרי שבוע חקירות או יותר הביאו אותי לאריאל ועשו לי חקירת ימ"ר. בחקירה מסרתי גרסה, אמרתי שלא עשיתי כלום. אחרי 18 ימי חקירה מתישים חקרו אותי כל הלילה, אמרו לי שכדאי שאני אדבר, ושאם אני לא אדבר אז בוא נאמר שמחר בשעה הזאת אני כבר אזמר".

על הרגע שבו הא החליט לפתוח את הפה ולספר את אשר אירע, הוא מספר כי "אזקו אותי באזיק קצר מאחורי הידיים, נתנו לי סטירה, אמרו לי שאני אתחיל לדבר ושנגמר השתיקה פה", לדבריו, "אמרו לי 'אתה פעם ראשונה בחקירת שב"כ, אתה יכול להגיד לפדרמן שיזרוק את החוברת שלו לזבל'. המשכתי לשתוק. בציניות ביקשו ממני פשוט לשבת בתנוחה שהגב 45 מעלות אחורה בערך, תנוחה בלתי אפשרית. אחרי דקה כבר נפלתי אחורה עד שהראש שלי הגיע כמעט לרצפה".

לדבריו מדובר ב"כאבים מטורפים, צרחתי צרחות איומות. הם לא התייחסו, הם אמרו לי 'אתה מדבר?'. המשכתי לשתוק, לצרוח. בשלב כלשהו הרימו אותי, אחד תפס אותי מהחולצה ואמר לי 'אני הולך להיות הסיוט שלך, אנחנו נשתה לך את הדם מהאוזניים'. לא יודע מה… כל מיני איומים, כל מיני צעקות, צרחות, הכאות, סטירות. עד שמתישהו אמרתי טוב, אני אחרטט להם איזה משהו שישחררו אותי ואמרתי להם אני אדבר אני אדבר".

"הרימו אותי, אמרתי להם 'אני עשיתי את דומא'. התחלתי לחרטט להם פה, שם וזה. סיפור שלם, איך הלכתי והכנתי ותכננתי. אמרתי להם שתכננתי ונפגשתי איתו (הקטין שמואשם בתכנון הרצח), שעשינו תצפיות וכל מיני דברים שהבנתי מהם. הם כל הזמן רצו לדעת מי היה איתי אבל אמרתי להם 'אף אחד, אף אחד'", סיפר בן אוליאל.

היה זה במוצאי שבת, לאחר הודעתו הוא נלקח לכפר דומא, שם שיחזר בפני חוקרי השב"כ את מעשהו, "לקחו אותי לכפר, איפה שהייתה ההצתה של הבית. קיצר, טיילתי שם קצת וזה. קיצר, רצו שאני אשחזר וכו'. כל היום אמרו לי 'מי עוד היה איתך, מי עשה איתך'. אמרתי להם שאף אחד והם לא האמינו לי".

מי שעשה שימוש בהקלטה הזו היא רעייתו של בן אוליאל שפנתה והשמיע את ההקלטה לבית הדין לענייני 'עם ומדינה' שם פסקו הדיינים כי ההקלטה לא רלוונטית והיא אינה משלכה על פסק הדין.

משירות הביטחון הכללי נמסר בתגובה: "מדובר בתיק תלוי ועומד בבית המשפט המתנהל בדלתיים סגורות ולפיכך מטבע הדברים והוראות החוק אין באפשרותנו להתייחס לפרטים המצוינים בפנייה ולאמיתותם. עם זאת, יצוין כי חקירתו של הנדון בוצעה על פי הוראות הדין ובפיקוח וליווי שוטף של כל הגורמים הרלוונטיים".

האזינו להקלטה המלאה:



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    חקירתו של הנדון בוצעה על פי הוראות הדין? דיני סדום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. הוא לא רוצח ולא נעליים – לא הבנת שהפלילו אותו? או שלא שמעת על עלילות דם?

  2. 2

    זה לא משנה אם הוא רצח או לא. כל עוד לא הוכחה אשמתו הוא חף מפשע. השיטות של החוקרים מזעזעות ונפשעות, כסדום היינו לעמורה דימינו